Servi Group skal alltid levere den beste løsningen for kundens behov i alle ledd fra design til ferdig produkt, og har følgende fokusområder for kontinuerlig forbedring og økt kundeverdi:
- Vi skal identifisere kundens krav og behov for å kunne tilby den beste totalløsningen.
- Gjennom samarbeid innenfor konsernet skal vi opprettholde et sterkt og bredt kundetilbud.
- Vi skal operere internasjonalt og bli med kunden i nye markeder.
- Vi skal tilby kundene attraktive løsninger for service, vedlikehold og ettermarked.
- Gjennom kontinuerlig kompetanseutvikling skal vi være i forkant innenfor våre viktigste kompetanseområder.
- Alle leveranser skal skje til rett tid, med riktig kvalitet og korrekt antall.
Alle våre selskaper skal ha målbare mål for kvalitetsarbeid og leveringspresisjon, og strebe etter kontinuerlig forbedring.
Alle våre selskaper skal ha tydelig dokumenterte prosesser for sin virksomhet, og hele tiden arbeide med å gjøre prosessene bedre og mer effektive.
Gjennom informasjon og opplæring skal vi arbeide for at samtlige medarbeidere har en høy kvalitetsbevissthet.
Servi Group er sertifisert iht ISO 9001:2008
Servi Group kvalitetspolicy
Ledelse
Omfatter kvalitetsstyring, ledelsens ansvar, måling, avvik og forbedring, samt hvordan vi forvalter våre produkter og leverandører.
Forretningsprosessene
Forretningsprosessene beskriver hvordan vi utfører de forskjellige arbeidsoppgaver knyttet til vareflyt og kommunikasjon, og består av Salg, Prosjekt, Dokumentasjon, Utvikling og konstruksjon, Innkjøp, Lager, Produksjon og Service.
Støtteprosesser
Støtteprosesser beskriver prosesser som økonomi, vedlikehold av internt utstyr og IT.
Servi Group - Kvalitetspolicy